Khamis, Februari 20, 2014

Kasih Jangan Pergi - Pria Band (Easy Guitar Chords)

Ini antara lagu yang saya belajar pada minggu ini.

Kord Gitar From FAMF Tower

Kord Gitar dan Lirik Kasih Jangan Pergi - Pria Band (Easy Chords)

[OST Demi Dia] 


(Intro) Am G F C Dm E

Am G F C
Bila ku hanya sesaat bagi mu
Dm E Am
Jangan biarkan ku terlanjur menyayangmu

Am G F C
Aku tak sangup jauh dari mu
Dm E Am
Karena kau yang membuat aku menyayangmu

G C
Cinta yang ku punya bukan sekadar kata
Dm F G
Cinta ku ini abadi untukmu

(Chorus)
C G
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Am G
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
F C
Aku tak bisa aku tak sanggup
Dm G
Bila sendiri

C G
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Am G
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
F
Aku tak bisa
G C
Bila kau pergi.

Am G F C Dm E Am

Am G F C
Aku tak sangup jauh dari mu
Dm E Am
Karena kau yang membuat aku menyayangmu

G C
Cinta yang ku punya bukan sekadar kata
Dm F G
Cinta ku ini abadi untukmu

Ulang (Chorus)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.