Rabu, April 16, 2014

Berjaya disiapkan!

Alhamdulillah! Saya ada 10 tempahan kad ucapan yang perlu saya siapkan. Saya letak sasaran perlu selesai buat semua kad selewat-lewatnya esok. Syukur, kad-kad tu berjaya disudahkan malam ni. Kebetulan hari ni tak sibuk sangat. Lancar jelah projek kad ucapan saya ;)

Kebanyakan kad-kad yang saya buat ni berkonsepkan 'buku mini di dalam kad'. Dalam erti kata lain, saya letakkan sisipan lain di dalam kad untuk memberi ruang menulis yang lebih luas. Maklumlah, kad untuk perpisahan,...satu jabatan nak tandatangan, mana cukup ruang saiz kad biasa.

Antara kad-kad yang telah saya buat,..




Bahagian dalam kad dengan lebih ruang untuk menulis.



Nanti, bolehlah tengok perincian kad-kad ni apabila saya update di Crafts Belvedere.
OK, malam ni boleh tidur lena :)

2 ulasan:

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.