Jumaat, April 18, 2014

Bukan Dia Tapi Aku - Judika (Easy Guitar Chords)

Kord Gitar From FAMF Tower

Kunci Gitar dan Lirik Bukan Dia Tapi Aku - Judika  (Easy Chords)



(Intro)
Em D C

Em D
berulang kali kau menyakiti
C G D
berulang kali kau khianati
Em D
sakit ini coba pahami
C G D
ku punya hati bukan tuk disakiti

Em D C

Em D
ku akui sungguh beratnya
C G D
tinggalkanmu yang dulu pernah ada
Em D
namun harus aku lakukan
C G D C D
karna ku tahu ini yang terbaik

(Chorus)
G D Em
ku harus pergi meninggalkan kamu
D C
yang telah hancurkan aku
G Am D
sakitnya sakitnya oh sakitnya

Em A
ku akui sungguh beratnya
C G D
meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Em A
namun harus aku lakukan
C G D C D
karna ku tahu ini yang terbaik

Ulang (Chorus)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERHATIAN: Setiap komen yang tersiar di From FAMF TOWER adalah tanggungjawab sepenuhnya penulis itu sendiri malah tidak mewakili pandangan pemilik blog. Pemilik blog tidak akan dipertanggungjawabkan andai berlaku sebarang permasalahan yang timbul berkait komen tersebut.

Pemilik blog juga berhak memadam tanpa menerbitkan sebarang komen yang dianggap tidak menyenangkan.